Oj oj oj... Men nu är jag igång igen :D

Hehe oups har inte haft tid/orkat blogga men nu har jag bestämt mig att jag VILL ha en blogg och SKA blogga minst en gång om dagen :)

Var i stallet förut på förmiddagen med Jennipher :)
När ja kom dit mockade jag och gjorde påsar sen red jag och Jennipher en sväng :) Jennipher red på hallon och jag på Akira :)
Elis är skadad så han ska ha boxvila i 2 veckor :/
Han hade gjort någonting i hagen igår så han skärt upp en liten bit på frambenet så veterinären fick komma och sy och linda om honom :)
Hoppas du blir klar snart gubben :*

Nu sitter jag i bilen påväg till Linköping med familjen och ska shoppa lite :) ska leta efter skolavslutningskläder :)

Stackars Elis igår när dom tvättade såret så kom det massa blod :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0