Dag för dag :D

Dag 1 - Presentera dig och din häst/hästar
Dag 2 – Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!






Jaadu, det vet ja faktiskt inte riktigt, det kom inte från mina föräldrar i allafall eftersom ingen av dom har direkt intresse för hästar, eller nu har dom väl lite mer när vi har en häst :)
Men ja var allafall 4 år när ja började rida på ridskolan.
Men när jag var 2 år så provade jag första gången och då blev ja väl kär i de underbara djuren direkt eller något. Något sånt måste det va alla fall, ni kanske inte fick så bra svar men vet inte riktigt hur ja blev intresserad av hästar, men ja ångrar verkligen INTE att ja är det! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0