Underbara vän och häst!

Hej på er!
Dagen har varit underbar :)
Först skola och den vs lite seg :/
Efter skolan åkte ja hem med jennipher och sen åkte ja med henne till stallet :)
Först tog vi in alls hästarna för ja hade insläpp sen red vi skroten :)
Akira var hur pigg och busig som helst :D
Han brallade, hoppade på stället, stegrade, bockade och sparkade, helt underbart att rida då för det är så kul för han har lixom öronen framåt och är jätteglad och lycklig och då gör han mig lycklig :D
Sen mockade jag, gädde kaninen mat, gjorde hö påsarna och vatten :)
När ja kom hem från stallet pluggade jag på engelska glosor som vi hade förra veckan som ja ska göra i morgon, men nu kan jag dom allafall :) hihi
Nu har ja inte så mycket mer och skriva och jag är jätte trött så somnar snart så Godnatt!

Älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0