Dagen :D

Hej på er! :)
Gick upp vid 9 i morse och sen vid halv 10 mötte jag Jennipher utanför och vi cyklade ner till stallet :)
I stallet mockade vi och sen städade vi till kaninerna :D
Sen red Loppan, Hallon, Jennipher, Elis, jag och Akira upp till ridhuset och hoppade lite.
Akira var jätteduktig vi hoppade typ 1m men ja var nöjd för han va duktig :)
Vissa hopp blev lite cp men i slutet gick det bättre :D
Längtar tills på onsdag för då börjar Trod träningarna och det brukar ju gå sjukt bra på dom :D
När vi hade ridit gjorde jag höpåsarna och åkte hem.
Sen va ja med Jennifer en stund :)
Gick hem vid 8 typ och då pluggade jag lite sen målade jag lite på min tapet i rummet XD
Haha ni ska få se bilderna sen :)
Och ja nu ligger jag här i sängen och ska sova typ så vi hörs i morgon :)
Godnatt! <3



mee :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0