Ni som kommenterade på facebook!

Så nu äntligen ska jag skriva lite om er som kommenterade på facebook :D

Emma Piel: Söt och snäll tjej som jag gick i mitt lag på fotbollen för ett bra tag sen, du är saknad och spelar bra fotboll, du går i min skola :) ♥

Wilma Nilsson: Söt och snäll tjej jag har träffat några gånger men vill lära känna mer :) ♥

Elin Sandström: Världens underbaraste och bästa vän som alltid finns där! Du är en jättefin, söt, underbar, rolig och snäll bästavän! Det är så skönt att snacka med dig för går verkligen snacka ALLT med dig, du liksom lyssnar och förstår och är bäst helt enkelt! En sån vacker vän som du borde alla få ha! Jag älskar dig, du betyder sjukt mycket för mig älskling! ♥

Elin Bjuhr Ivarsson: En snäll och söt vän som alltid finns där! Du är sjukt rolig och jag älskar ditt skratt XD haha, vi har många fina minnen och mer blir det gumman! Puss ♥

Oliver Olsson: Känner typ inte men säkert snäll :)

Becka Pettersson: En snäll och sjukt söt och snygg kompis! Du går på min skola och vi har några minnen tillsammans och fler ska det bli :D Du betyder gumman! ♥

Linn Djurberg: En snygg, söt, snäll, underbar, saknad, vacker och bästa vän som jag saknar sjukt mycket! Kommer ihåg alla våra fina minnen förr när det lixom bara var du och jag varje dag :')
Haha så sjukt kul vi hade, i duschen hos dig när vi kastade en boll över dusch draperiett till varandra och ja vi har 100000 roliga minnen tillsammans som jag aldrig glömmer! Vi var som syskon och ja saknar den tiden :'( Vi har liksom glidit ifrån varandra med tiden, men jag älskar dig gumman! ♥♥

Emma Jalminger: En jätte snäll och söt tjej jag vill lära känna bättre :D

Lisa Johansson: En sjukt söt och snäll tjej som jag inte känner så mycket men det kan vi ju ändra på :D ♥

Wilma Karlsson: En jätte snäll och söt kompis som jag va mycket med när jag var mindre. Vi har många fina minnen tillsammans :D älskar och saknar dig gumman! ♥

Jonathan Hellqvist: En god gammal barndomsvän som jag kännt sen vi var 4 år :D
Du är as snäll och söt och ja vi har ganska många minnen tillsamman, ja vissa är ju lite sådär ja typ farliga XD Men ja du är en asbra kompis och betyder mycket för mig :D Man har alltid kul med dig :) ♥

Hedwig Samuelsson: En sjuukt snäll, smal, söt, vacker och underbar kompis som betyder jätte mycket för mig! Vi har några minnen tillsammans och mer ska det bli :D Du rider bra och är en jätte bra kompis :D Jag älskar dig! ♥

Jana Novakov: En sjukt snygg, snäll och söt kompis som jag gått i samma fotbollslag som ett bra tag sen XD Vi har ganska många minnen tillsammans och mer kan det ju bli? :) Du är en jätte rolig och bra kompis :D ♥

Miranda Pacolli: En sjukt söt och snygg tjej som jag inte känner så bra, jag vill lära känna dig mer och skaffa minnen med dig :D 

Elwira Malmsten: En super snäll, söt, vacker, snygg, underbar bästa vän som jag är glad att jag har träffat! Haha jag har alltid kul med dig och vi skrattar åt allt XD Det händer typ alltid läskiga saker när vi är :S vi har ganska många minnen och mer ska det bli :D Du betyder jätte mycket för mig! Jag älskar dig! ♥♥

Lisa Johansson Thell: Ja vart ska vi börja? En gammal barndomsvän som betyder Allt nästan! Vi har 1000000000 minnen med varandra säkert! Du är en söt, snygg, vacken, snäll och underbar vän! Vi har alltid kul tillsammans och du är duktig på att rida :) Nu har vi inte vart på länge så det måste vi ta tag i för saknar dig! Haha du måste se alla våra videor på min dator någon dag XD Haha garvar ihjäl mig! Ja älskar dig min lilla Lisa Fisa!♥♥

Linnea Sjöstrand: En sjukt söt och snäll kompis som ja gick i samma gymnastik som, vi har inte så många minnen och känner inte varandra så bra men det kan man ju ändra på? :)

Frida Lindström: En snäll, söt och snygg tjej i min klass som jag vill lära känna bättre och skaffa minnen med!

Amelia Häger: En sjuk söt, snygg, vacker, rolig, underbar och snäll vän som ja har flera tusen minnen med! Vi har alltid kul med varandra och du betyder mycket för mig! Haha kommer ihåg på sommrarna när du försöker lära dig volt och ställa dig upp och du vet Mjau och alla dom, haha ja sjukt många minnen med dig! Men nu har vi inte vart på ett tag så tycker vi ska va snart för jag saknar dig! Älskar dig gumman! :D♥♥

Alicia Jarebäck: En söt och snäll tjej som jag vill lära känna mer, vi har några minnen med varandra men det kan ju bli fler? :)

Malte Stefanski: En snäll, (kan ibland vara jobbig) kille i min klass som ja har en hel del minnen med XD

Viktor Jonsson Wigren: En snäll och rolig kille som jag vill lära känna mer :) har lite minnen med dig men inte så många, men det kan ju bli fler :)

Så hoppas jag inte missade någon nu :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Puss på dig sötnos!!!!!

2012-02-20 @ 23:35:18
URL: http://Nattstad.se/elinivarsson
Postat av: Beckaa pettersson

Aww<3

2012-02-20 @ 23:37:23
Postat av: Linnea Sjöstrand

Detsamma, ja det tycker jag! :)<3

2012-02-20 @ 23:50:11
URL: http://mantorpsbrudar.devote.se
Postat av: Elin

Naw, älskar dig! <3

2012-02-21 @ 09:00:40
URL: http://eliinmariiaa.blogg.se/
Postat av: Frida

tack detsamma Mika! :D

2012-02-21 @ 10:52:53
Postat av: Elwira

Detsamma, älskar dig med!<33

2012-02-21 @ 11:15:15
Postat av: WilmaNilsson!

Detsamma, ja det måste vi! :d<3

2012-02-21 @ 12:15:15
URL: http://wiilmaniilsson.devote.se/
Postat av: Ammi

Naw! <333 Du får hälsa kung Arthur och Mjau från mej!! älskar dej med bby<333333

2012-02-21 @ 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0