Toppen dag! :D

Dagen har varit underbar!!
Gick upp vid halv 8 och bytte om sen mötte jag Jennipher utanför så cyklade vi till stallet :)
Vi släppte ut hästarna, mockade, gjorde hö påsarna och städade till kaninerna :)
Sen började vi borsta Akira och göra han fin :)
Han fick låna Skippers förra magplatta att hoppa med på "tävlingen" idag :) den va kanske lite liten men det gick xD
Tror Skipper gav lite tur till Akira av den för det gick jätte bra :')
När vi borstat och så skrittade jag upp till ridskolan och Jennipher cyklade :)
När vi kom dit gick jag banan kollade lite på dom andra och sen red ja fram och Jennipher va min coach idag :)
Sen hoppade ja fram på 70 cm några språng sen när det kändes bra skrittade ja honom lite oså :)
Sen när det va vår tur på 70 cm så gick vi in och körde en felfri runda :D
Hihi bebis <3
Okej ja det va lågt men en bra början xD
Sen var det en ganska lång stund innan det va min tur i 80 cm så vi kollade lite på några och sen red ja fram och hoppade fram på 80 cm istället och det kändes bra :)
Sen när det var vår tur gick vi in och körde ännu en felfri runda! :)
Sen stannade vi kvar och kollade på Loppan som hoppade Hallon som också fick en felfri runda på 1 m :D
Hihi sen gick vi ner till stallet och släppte ut Akira.
Då kom Jennifer också, sen åkte jag, loppan, Jennipher och Jennifer till donken och åt mat :)
Åh va gott det va :)
Älskar verkligen donken!!!
Sen åkte vi tillbaka till stallet och tog in och sen hem igen.
Hemma va jag med Jennifer och Izabelle och vi typ chillade mest oså :)
Sen vid 8 åkte hon hem typ och ja åkte hem och åt :)
Sen kollade mamma och ja på något polskt bra program och efter det kollade vi på något bra svenskt program som ja inte kommer ihåg vad det hette xD
Men nu är ja trött efter en underbar dag och ska sova för är ju skola i morgon igen :/

Är super nöjd över min ponny idag!!
Det var inte så högt men han brukar bli lite osäker ute på banorna och stanna eller så men idag var han jätte duktig!!
Här kommer en bild på min coola ponny :)
En video kommer i morgon också :)
Jag älskar dig mitt hjärta!! <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Vad duktiga ni är. :-)

2012-03-26 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0