Idagråååå :D

Skolan va chill även fast vi slutade halv 4.
Vi hade håltimma i 2 timmar innan lunch så Lisa och jag åkte till stallet och mockade och gjorde påsarna sen åkte vi hem och gjorde makaroner och stekt falukorv sen åkte vi till skolan igen :)
Efter skolan cyklade hem med Jennifer sen åkte jag hem och bytte om och åkte till stallet med Jennipher :)

När jag kom dit tog jag in hästarna och sen red jag och Jennipher Bockarpsrundan :)
Efter vi ridit åkte jag hem och pluggade lite på spanska prover som är tills i morgon :)
Det går väl sådär xD
Men ska plugga mer snart.
Har duschat typ nyss också och kollat på sveriges värsta bilförare :)
Nu ska ja kolla på Biggest Loser Sverige :)
Ska plugga lite till på spanskan också i pauserna :)
Sen när pappa kommer hem ska han hjälpa mig med matte läxan :)

BTW, fick reda på vårat musik prov idag och det gick förjävligt, fick IG xD
Buhu första gången ja får det, så ska göra ett omprov :/
Men musik är inte så viktigt som tur är :)

Men nu börjar Biggest Loser Sverige så ska kolla :)

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0