Hej på er!

Hej! Förlåt för dålig update idag men har inte riktigt haft tid :/
Men gick upp vid 7 i morse och gjorde mig i ordning och åkte till skolan, skolan gick ganska fort och den var okej :)
Jag gick hem innan sista lektionen asså efter bilden för jag hade så ont i huvudet och magen, hemma tog jag tabletter och lite och sen blev det lite bättre så åkte till stallet :)
När jag kom dit nickade jag och sen gjorde jag påsarna :)
Efter det hade jag insläpp och det gick bra :)
När Jennipher kom ner till stallet red vi upp till ridhuset och red dressyr, Akira var skitfin! Han var i form nästan hela tiden och var jätte duktig :D så det var ett roligt dredsyrpass idag :D
Nu har jag typ nyss kommit hem och ska äta och sen plugga :)

Här får ni en fin bild på Akiras box XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0