Godnatt!

Dagen har varit jätte bra!
Gick upp vid 9 och åkte ner till stallet och mockade och gjorda hö :)
Sen åkte Jennipher och jag till ridskolan och hjälpte till att bära och måla massa tävlings hinder :)
Sen åkte vi hem och åt sen ner till vårt stall och städa till min kanin :)
Sen hade vi stallmöte och efter det tog vi in hästarna och åkte hem :)
Hemma spelade vi ett spel och vid 7 kollade vi på ponnyakuten och vid halv 8 cyklade vi ner och fodrade hästarna :)
När jag kom hem packade jag och fixade allt inför Romme i morgon :D
Sen duschade jag :)
Nu ligger jag här i sängen och ska sova :)

Klockan är ställd på 5 i morgon och taggar as mycket till Romme i morgon med världens bästa!

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0