Godnatt!

Dagen va bra förutom att det började med att jag försov mig...
Men ja hann tills vi började allafall :D
Skolan gick fort och va chill, speciellt sista lektionen på svenskan så satt ja vid datorn halva lektionen sen kollade vi på en film :)
Efter skolan lite jag, Jennipher, Jennifer och Amelia hem tillsammans :)
Amelia hängde med mig hem och ja bytte om och så :)
Sen åkte vi till stallet och mockade, gjorde vatten och påsarna :)
Sen skrittade jag och Jennifer ut barbacka med Iris och Akira, Jennipher gick med Elis och Amelia gick med oss :)
Vi skrittade en sväng i skogen :)
Sen på skunnings travade vi lite och så :)
När vi kom tillbaka till stallet gav ja min kanin mat sen åkte vi hem :)
Amelia och jag pluggade lite hemma men gick inte så bra för vi hade skratt attacker hela tiden... xD
Sen lagade vi makaroner och fiskpinnar så åt vi det :)
Sen kollade vi på familjen annorlunda och sen på 30 grader i februari :)
Hon kollade bara på halva för hon åkte hem halv 10 :)
När hon hade gått hem tog ja lite glass och kollade klart på 30 grader i februari, skit bra program!
Sen pluggade ja på engelska glosorna i engelska tills i morgon som jag inte kunde...
Men kan typ alla nu :)
Nu ska jag sova så vi ses i morgon!
Godnatt, sov gott!

Det är bara halva sidan ja målar för det var en uppgift att våran lärare skulle riva halva pappret så skulle man välja ena sidan och rita den :)

Den här målade jag i bilden, vad tycks?:)
ser ni vem det är?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0