På tåget :D

Just nu sitter ja på tåget med Jonathan, Edvin, Herman, Arvid och jennipher :D
Vi ska åka till Linköping och bada :D
Det kommer bli awezome!
Gick upp vid 7 i morse och red dressyr i ridhuset med jennipher och Elis. Akira va helt underbar och va jätte fin i form och så, till och med i galoppen :D <3
Jag älskar dig underbara ponny!
Sen mockade jag och så :)
Påsarna gjorde jag inte för vi ska ner till stallet efter badet oxå :D
Det kommer allafall bli Askul och farligt för oss för vi är ju så försiktiga av oss...
Men det kommer bli hur jävla kul som helst!!
Nu åker tåget :D
Haha anteckna :)
Och jennipher och ja har sagt att vi måste dyka från 5:an idag för vi gjorde ju det förra året i somras så då ska vi klara det idag också :D
Men ja vi får se om ja överlever för då bloggar ja när ja är påväg hem! :D haha
Dagen kommer bli underbar älskling, jag älskar er massa!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0