Kalas :)

Hej på er alla underbara!
I stallet mockade jag, gjorde höpåsarna, bytte vatten och gav kaninen mat :) Sen hoppade vi, det gick jätte bra :D Hoppade dock inte så högt men han va sjukt duktig och stannade inte eller något :D <3
Sen kon jennifers hyrhäst som kallas Lilllen och då välkommade vi den och så.
Sen åkte jag och jennipher hem :)
Då bytte ja om fort sen åkte vi på kalas till Birgitta och farfar för Birgitta har fyllt år :)
Där var också Maria, Niklas och kusinen Ludvig :)
Vi åt god mat och god efterrätt :)
Sen gick vi ner och kollade på lammen som var jätte små och söta, dom var bara en vecka gamla och några var till och med födda idag, dom var jättesöta!!
Det kommer bilder och videos i morgon :)
Sen hälsade jag på saknade gamle ridskolehästen Mr Higgins och tog massa bilder på honom också som kommer i morgon :)
Åh lämnade till och med kvar några tårar i hans päls när vi stog och kelade :'(
Det va en jättesöt lammunge som var svart och skit liten och ja verkligen älskade den!! AS gullig och den sultade på Mina fingrar och på min jacka, så sööööt :) ja bärde den och kelade massor med den :D
Nu är ja i allafall påväg hem så bloggar när jag är hemma :)

Puss sålänge :)

Här får ni en bild på mitt favorit lamm :)<3


Kommentarer
Postat av: mirjami :)

nnnnaw vad gulliga! :) har du gjort din header/ design själv ? :D <3

2012-01-08 @ 18:22:51
URL: http://justtrustme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0