Hej och välkommen till min blogg :)

Hej alla läsare!
Nu gör jag ännu ett nytt försök om att blogga :)
Ska försöka hinna med det varje dag och flera gånger om dagen :)
Det kommer bli en häst/djur blogg och såklart massa bilder på djuren och kläder och sånt :)
Hoppas ni kommer att gilla den :)
Idag har ja sovit över med Jennifer och sen har ja varit i stallet hos min underbara ponny Akira och mockat, gjort hö påsar och matat min finaste kanin Trulls.
Nu ska jag gå till Jennipher och där är Alva Eriksson och dom ska hjälpa mig med header :)





Min fina kanin Trulls :)



Jag och mitt lilla skogstroll Akira! :) <3

Jag har också haft en hund som hette Lady, men vi har nu tyvärr sålt henne :'(
Hon betyder ALLT för mig och det är jätte tomt utan henne :(
Ja saknar henne sjukt mycket!!

här får ni en bild på henne :)



Världens ABSOLUT finaste och snällaste hund!
Jag älskar dig mitt hjärta! ♥


Nu ska ja dra!

Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0