Godnatt!

Hej på er! :D

Idag har varit en kul dag :)
Efter jag hade varit i Linköping på kursen åkte jag till stallet och va med Jennipher och Jennifer :)
Vi fixade lite i bytarboden som är på ridskolan, det är som en liten affär där man kan lämna in saker och sälja, alla fall vi städade och så där för dom ska flytta...
Efter det sen kollade jag och Jennipher på när Jennifer provred Lillen och det gick bra :D <3
Dom va fina tillsammans :')

Efter ja hade varit i stallet åkte jag hem och va med Jennifer och Viktor :)

Sen gick Jennifer hem och då snackade Viktor och jag om döda personer/djur, kul liv va? XD<3

Aja dagen har i allfall varit rolig :D

Nu måste jag sova för i morgon ska jag upp tidigt och tvätta håret på morgonen sen ska ja åka med Hanna till grönt kort kursen igen :)

Kanske bloggar snart om ett bra täcke jag ska tipsa er alla hästmänniskor om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0