Godmorgon!

Hej på er alla söta!

Ååååhh gud vad glad ja blir, ja skaffade min blogg igår och ja har redan 55 läsare :D
Fortsätt så mina älsklinar :D ♥

Just nu sitter jag och äter frukost och bloggar såklart :)
Snart ska ja byta om och sminka mig sen ska ja och mamma hämta upp Hanna som också ska på samma grönt kort kurs som mig, så då ska hon åka med oss idag :)

Just det ja skulle berätta lite om vad grönt kort kurs är, men det får bli lite snabbt för har lite bråttom men ja hoppas ni fattar ändå :)

Okej, för att kunna tävla måste man ha gått grönt kort kurs och ha ett grönt kort, på kurserna får man lära sig reglerna om hur det ska va på tävlingsbanan och mycket annat hur man ska göra för att änmäla sig och massor så man verkligen är redo när man själv ska ut på tävlingsbanan sen :D

Ja ja tycker att det räcker att skriva så, ja hoppas att ni fattar, för så tröga är ni väl inte? eller?...

Jag kommer ju hem runt 4 idag och då ska jag till stallet så om ja inte bloggar där, för kanske gör en mobilblogg där :)
Men om ja inte bloggar där så bloggar jag ikväll för vid 7 ska ja kolla när min bästa vän Jennifer ska rida :) ♥

Tyvärr bloggen nu måste ja dra, vi hörs sen! :D

Puss på er ja älskar er!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0