Helg :D

Hej på er!
Först var det skola och den gick fort :D
Efter skolan åkte jag hem och bytte om sen åkte jag till stallet, skulle åkt upp till ridskolan egentligen för jenniphers 2 ponnysar och min häst hade smitit och sprungit upp till ridskolan så dom fick va i en hage där så länge.
Men snällaste jennipher och hennes pappa hämtade dom med transporten :D :*
I stallet mockade jag, gjorde påsar och vatten, sen gav ja min kanin mat :)
Red en liten baracka tur på akira sen :)
Men eftersom han troligtvis sprang fort upp till ridskolan och massa så fick han gå lugnt :)
Efter stallet åkte jag hem och bytte om sen åkte ja till Jennifer :)
Plattade håret där sen åkte vi till gårn :)
Där var det massa folk från Gotland, Stockholm och allt möjligt för det va något projekt och massa skulle sova där oxå XD
Men va på gårn men Jennifer och Viktor och Lollo för det mesta :)
Sen kom jennipher och då va hon också med :)
Kom hem för typ en timme sen och nu ska jag sova!

Godnatt på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0