Heldag i stallet typ XD

puuffh äntligen hemma och har ätit och kollat lite på melodifestivalen :)
Efter Elin och jag hade ätit frukost så kollade vi på lite tävlingar och lite på datorn sen åkte hon hem och åt och jag åt :)
När jag gjort det bytte jag om och åkte till stallet och Elin åkte till "sitt" stall och började med att mocka oså :)
Jag hann mocka halvt innan jag skulle rida iväg och möta Elin i ridhuset xD
Vi red dressyr och Akira var förjävlig rent utsagt i början...
Men med bra hjälp av Elin som coach och tålamod så gick han jätte fint i slutet :D
Vi ska köra ett dressyrpass i morgon också så får hon coacha mig igen :D
När ja hade ridit och kom till stallet hade Jennifer älskling mockat klart till mig :D
Så jag tog av Akira sakerna och sen så gjorde Jennifer och jag höpåsarna tillsammans :)
Sen skulle vi städa mitt skåp men ja har inget lyse i mitt skåp så när vi ändå skulle ta ut allt och städa så bytte vi skåpet bredvid :)
Haha vi fick skruva loss massa krokar och träns hängare och masser och sen skruva upp det oså igen, det va lite jobbigt men det gick :D
Haha inte för att det sitter så rakt kanske men ändå?! (a)
Sen fodrade vi hästarna (Jennifer hade jour)
Sen hade mamma och pappa kommit med en ny bur till Trulls så då flyttade jag in honom där och fixade lite :)
Sen åkte vi hem och då åt jag pommes och hamburgare, gotti :D
Kollade lite på melodifestivalen med familjen nyss och nu ska vi nog kolla på någon film :)
Jag bloggar senare sen igen :)

Här kommer en bild på Trulls nya bur:





Den är ASBRA rekomenderar den verkligen!!
ja, den där saken som är där uppe "rampen" den ska va neråt så den kan gå upp och ner på den om ni inte fattade det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0