Hej!

Hej på er :)
Gick upp runt 10 och åt :)
Vid 11 åkte mamma och jag till stallet :P
Hon hjälpte mig med hö påsar och vatten, sen när jag mockade så gick hon en promenad xD
Sen kom hon tillbaka och ja va klar så då åkte vi hem.
Hemma duschade jag och sen sminkade jag mig och gjorde mig i ordning :)
Nu sitter jag, mamma och Emilia i bilen och är påväg till farmor, vi ska äta lunch där :)
Hann inte rida innan så när ja kommit hem från farmor sen ska jag rida :D
Här får ni en bild på min "ute outfit", min nya jacka som jag köpte typ 1-2 veckor sen, älskar den! Den är jätte varm och skön!
OBS! Ja har inte mössa på mig annars på min "ute outfit" men duschade ju nyss så hade blött hår så tog mössa då xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0