godnatt!

Hej igen!
Som ni vet så har ju jag Tord träning på onsdagar men va ju sjuk idag så Hedwig fick köpa min Tord idag och hoppa på Akira :D
Det gick jätte bra :D
Dom hoppade lixom en felfri bana på 70-80 cm och det va första gången hon red honom!
Hon är duktig den där tjejen :D
Akira var också sjukt duktig :D
Jag kollade på och sen gick vi hem till stallet och tog bort sadeln och allt och borstade oså :D
Sen åkte hon hem och jag gick hem, hemma åt jag och nu har jag duschat.
Har gjort lite matte läxa också, duktigt (A)
hehe kommer ett inlägg strax igen med en eller fler bilder på Akira och Hedwig när vi gick upp till ridhuset, och i morgon om ja orkar lägger jag upp videon när dom hoppar bana :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0