Glad alla ❤ dag på er alla läsare!

Hej på er!
Insläppet gick bra och det vart faktisk Jennifer som hjälpte mig istället :)
Sen åkte jag hem och sen var det ju alla ❤ dag idag så även fast jag är sjuk så åkte jag och jennipher upp till donken och åt och snackade, mycket skratt blev det också XD för ville ju fira med bästa vän och det är ju mindre risk att det smittar om vi äter på donken än att vi skulle kolla på film för då kanske man sitter bredvid och är i samma rum oså XD
Sen när ja kom hem gjorde jag lite matte läxa och nu ska jag sova :)
Så min dag blev ganska lyckad även om jag var sjuk :D

Men jag börjar bli lite bättre nu känns det som så jag tror jag är på bättringsvägen :D
Men det blir ändå Ingen skola i morgon :(

Glad alla ❤ dag på er alla läsare!
Vad har ni hittat på för mysigt idag då?:)

Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0