Fredag och helg :D

Hej på er!
Dagen har varit toppen :D
Först var det skola och den gick fort :)
Vi hade ett spanska prov och det gick väl sådär men ganska bra kändes det som allafall :)
Efter skolan åkte jag hem och bytte om sen ner till stallet :D
Mockade där och sen kom jennipher, då hjälpte jag henne att mocka också :)
Sen red vi :D
Vi red järnvägsrundan på pigga och glada ponnysar och det va kul :D
När vi va klara med allt i stallet åkte vi hem, sen bytte vi om så kom jennipher och Jennifer till mig.
Sen åkte vi till donken med pappa och köpte mat :D
Sen ner till stallet och fodra hästarna och sen gick jag och Jennifer till gårn för jennipher fick inte äta på donken så hon skulle hem och äta.
Men senare sen kom hon till gårn :)
På gårn var det en toppen kväll med underbart folk :D
Älskar er, ni är bäst!<3
Kom hem runt halv 12 och då åt ja chips och lite :)
Men nu ska ja sova för mina ögonlock väger bly XD
Men ja bloggar i morgon igen!

Godnatt mina älsklingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0