Chokladbollar :D

Hej igen!
Hehe skrev ju att ja skulle blogga efter att jag hade ätit men det blev visst typ liite senare...
Men allafall efter jag hade ätit gjorde jag klart chokladbollarna och dom blev asgoda, men det e ju klart jag gjorde dom ju! (A)
Sen pluggade jag lite glosor, gjort matteläxa och åkte ner till stallet och red en liten sväng med Jennipher och Skipper, vet att ja är sjuk men det är ju halsen jag har ont i och hostar och Akira var tvungen att rida men det gick bra :)
Hehe busponnysarna har lärt sig att dra ner huvudet och bara springa och man har lixom ingen chans att stana då typ XD
Haha både Skipper och Akira gör det och det ser sjukt roligt ut!
Efter stallet kollade jag på familjen annorlunda och 30 grader i Februari och det va faktiskt bra :D
Nu ska jag typ sova så vi hörs i morgon, godnatt! :)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0