Bästa Tord träningen på länge!

Akira var jätte duktig idag på Tord träningen :D
På framridningen var han jätte fin emellan åt xD
Sen när vi hoppade fram va han jätte duktig och pigg :D
Vi hoppade fram på typ 1 m eller några hinder va på 1 m :)
Vi hoppade bana på 90 cm och det gick jättebra!
Han va as duktig! Jag är jätte nöjd över honom!
Han sprang förbi på ett hinder men det var första gången vi hoppade ett sånt hinder (spets) och sen kom vi lite långt ut på kanten så då sprang han förbi istället XD
Men sen gick allt toppen :D
Shit asså vilka framsteg vi börjar göra gubben, du och jag klarar allt tillsammans!
Jag älskar dig! <3
När jag kom hem från stallet åt jag sen kollade jag på 112 på livo ch död.
Sen har jag typ suttit vid datorn och så, men nu är jag trött och ska sova och i morgon ska jag sova uuuuuttttt ända tills jag vaknar :D sen blir det städdag i stallet :)
Ska städa skåpet, ohja det behövs verkligen xD
Men innan jag sover ska ni få en bild på mina lockar igår som jag lovade :D
Bilden/Bilderna mobilbloggar jag in så dom kommer snart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0