Sry..

FÖRLÅT för att ja inte bloggat efter skolan -.-
Men det var såhär att när ja kom hem från skolan eller efter ett tag så satt ja i soffan och sen helt plötsligt bara började det sticka i min mage på höger sida, verkligen as mkt! Gjorde förjävla ont och kändes som att någon grävde med en kniv i magen typ. Ja kunde inte gå och hade svårt att andas och massa skit... Så ja kröp ihop på golvet och tjöt..
Sen ringde jag pappa och lite så kan han från jobbet oså :)
Vi skulle åkt till akuten men det blev lite bättre :)
Sen började det blir bättre och bättre :)
När det det var ganska okej så åkte jag till stallet med Lisa :)
Vi mockade och bytte vatten :) red ju inte då pga magen :/
Efter stallet var vi hos Lisa och då tog vi årets första dopp i hennes swimmingpool :D eller årets första dopp för mig ute allafall :D
Sen solade vi lite sen gick jag hem och åt och cyklade ner till stallet och gjorde hö påsar :)
Sen cyklade jag hem och åt glass och nu ligger jag i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0