Nyss duschat :)

När vi kom till stallet gjorde vi höpåsarna :)
Sen red järnvägsrundan och det gick bra :)
Akira var pigg och glad som vanligt:D
Jennipher red hallon då och det gick oxå bra :)
Efter vi ridit kom Pelle och skodde Akira och då mockade jag :)
Sen åkte vi hem och Jennipher pluggade och jag åt och sen åkte vi ner till stallet igen och betade Akira och Elis :)
Sen gjorde loppan en hage till Elis och Akira så dom inte ser stona eftersom Elis blir kär...
Sen släppte vi ut dom där och åkte hem :)
Hemma hoppade vi studsmattan, åt sedan tacos och åkte till ridskolan och bokade tvättstuga och sen hoppade vi igen XD
Hehe vi kom på massa danser till låtar och skit xD
Sen skulle Jennipher till stallet och linda Elis och jag gick in och duschade :)
Och nu har jag precis duschat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0