Usch tror jag börjar bli sjuk!

Hej på er! :)
När jag kom hem från skolan bytte jag om och cyklade ner till stallet :)
När jag kom dit nickade jag, gjorde hö påsarna, gav kaninen mat och bytte vatten :)
Sen kom Lovisa som red på Fabbe så vi red en sväng i skogen :)
Akira var ganska pigg som vanligt :D
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här i mitt rum i sängen under täcket med mys kläder och fryser :/ tror jag börjar bli sjuk för fryser och börjar få ont i halsen, både mamma och Emilia är sjuka så kanske inte är så konstigt om ja börjar bli lite hängig...
Nu ska jag kolla igenom musiken lite som vi har prov på på torsdag nästa vecka :/

Kvällens myskläder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0