Tillbaka igen :D

Hej på er nu är jag tillbaka igen för nu har jag en iPhone 4s vit igen :D
Det är inte min gamla men vi köpte en ny idag :D tack bästa mamma och pappa!! Köpte också en rosa bumper som ni får se på bilden :D
Ja har varit i stallet idag som vanligt och mockat oså sen tog jag in hästarna åt Jennipher för hon hade inte kommit hem från Stockholm än, hon var och lämnade Skipper där till hans nya ägare :'(
Men han kommer säkert få det bra :)
Efter stallet va jag och pappa på möte med dom som ska va med i division 3 i vår så då snackade vi om det när jag kom hem duschade jag och nu kollar jag på Wallander :)
Nu ska ja börja blogga som vanligt igen för har ju mobilen nu så det är bara att fortsätta följa nu :D
Hihi ses sen för nu ska jag kolla på Wallander :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0