Lördag :)

Jennifer och ja vaknade runt 9 och vid halv 10 gick vi upp och åt frukost :)
Sen åkte jag hem och bytte om och åkte till stallet :)
Började med att rida lite dressyr ute på min plutt och han va skit fin!
Sen gjorde jag hö påsarna och mockade :)
När ja hade mockat kom Amelia och vi satt ute och solade med mina kaniner Trulls och Zlatan :)
Dom tyckte det va jätte skönt xD
Pappa kom med donken glass till oss också :D
Sen putsade vi mitt träns och min sadel och bytte shabrak tills i morgon när ja ska "tävla" :)
Är faktiskt inte nervös än men kommer bli i morgon...
Glömde putsa mina stövlar så får göra det i morgon xD
Sen åkte vi hem och kollade på Easy A och grown ups :)
Haha skit bra och roliga filmer det där :)
När vi kollat på dom gick hon hem och jag gjorde mig i ordning för sängen :)
Nu är ja jätte trött och ska möta Jennipher utanför klockan 8 i morgon så ska sova nu :)

Rekommenderar VERKLIGEN filmerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0