Godnatt!

Förlåt för dålig uppdatering idag men har inte riktigt haft tid...
Slutade vid 3 då åkte jag direkt till stallet och mockade och gjorde allt det :)
När ja gjorde det borstade Jennifer Akira :D
Sen skrittade jag och Jennipher upp till ridskolan och hopptränade för Tord och det gick as bra idag!
Vi hoppade fram på 110, 115 och han var skit duktig!
Mycket duktigare än vad ja hade förväntat mig så är jätte nöjd över min ponny bus idag!
Sen hoppade vi bana på 1m, vissa hinder låg på 110 :)
Det gick också jätte bra!
Han stannade på ett eller två hinder men Tord sa att han ville testa lite hur lätt han skulle slippa hoppa eller så men han får inte bestämma utan ska han över så ska han över :)
Efter att ja sa till honom sen så gick det jätte bra :)
As nöjd eftersom det var vår första 1m (110) bana!!
När jag kom hem åt jag och sen duschade jag :)
Kollade lite på byggfällan också med mamma och pappa nyss :)
Nu är jag trött och ska sova...
Just det XD har ju musik prov i morgon och har inte pluggat något... Har läst igenom 1 av 9 papper... Känner att det INTE kommer gå bra på musik provet i morgon!
Men jaja musik är inte så viktigt...

Godnatt alla goa människor! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0