Fredag!

Dagen va bra :)
Först skola som va Chill :)
Hade spanska prov sista lektionen men det kändes bra faktiskt :)
Efter skolan inte jag och hämtade Emilia på fritids och då fick jag och Amelia våfflor som barnen åt till mellis så vi fick också :)

När ja kom hem packade jag och sen åkte jag till Jennifer, lämnade min väska där sen åkte vi till stallet :)
I stallet nickade vi och gjorde hö påsar sen gav vi min söta kanin mat :)
Sen åkte vi ner till stationen och gick lite på stan sen tog vi tåget till Mantorp och träffade massa trevliga folk på gårn där :*<3
Sen när vi kom hem va vi på gårn lite sen cyklade vi hem :)
När vi kom hem sov vi typ direkt för vi va så trötta xD

En underbar dag allafall!!

Älskar er alla! Speciellt dig... :$

Här får ni en fin bild på min våffla :) och festis som vi fick på fritids :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0