Förlåt för dålig uppdatering igår!

Förlåt för dålig updatering igår men hade inte riktigt tid!
skolan var okej och efter skolan åkte jag hem och bytte om och så.
Åkte till stallet sen och mockade :)
När det var klart red jag och Jennipher upp till skunnings och red dressyr där :)
Hade snodd på Akira eftersom ja vet att han inte brukar vilja va så fin... Speciellt inte ute!!
Men han var faktiskt skit fin typ hela tiden!
Åh vad glad jag blir!! Har verkligen världens bästa ponny!!
När vi hade ridit fixade jag alla andra stallsysslorna och sen åkte jag hem :)
Då kom Elwira och vi skulle baka bullar men sen orkade vi inte så vi spelade sims xD
Vid 7 åkte hon hem, då åt jag sen åkte jag ner och gav hästarna kvällsmat :)
Sen åkte jag till gårn och va där med Jennifer :D
När ja kom hem låg jag och smsade och sen sov jag :)

Haha det var gårdagen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0