Yeah :D

Hej :)

Jag klarade Grönt kort provet så nu ska vi bara fixa ryttarlicens sen ska ja ut och tävla :D

Ååååhh ja är redas as taggad för min första tävling :D

Det här kommer bli awesome!! Speciellt med min underbara ponny :D ♥

Efter ja hade varit på kursen och gjort provet kom mamma och hämtade mig sen släppte hon av mig i stallet :P

Där mockade jag och la in nytt spån :)

Jag gjorde också höpåsarna och fixade nytt vatten till älsklingen :D

Sedan gav ja min kanin mat och sen red jag och gick jag en sväng med Akira :)

Efter stallet va jag med Lollo och Emelie lite, skulle varit med Jennifer men sen orkade hon inte XD

När ja kom hem så spelade jag lite spel med Emilia och nu ska jag tvätta mig och sova med Emilia som ska sova i min säng inatt, hihi mysigt :D ♥



Det finns inga ord hur mycket jag älskar dig, du betyder verkligen ALLT för mig! Du har tagit hela mitt hjärta och det kommer du ALLTID att ha!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0