Världens bästa ponny!!

Åkte till stallet vid halv 10 i morse.
Då mockade jag :D
När ja va klar typ kom Jennifer.
Då mockade hon och broddade Lillen och ja gjorde hennes och mina vattenhinkar :D
När vi va klara med det red vi upp till lilla ridhuset och hoppade lite, Viktor och Ante kollade på :P
Det stog 4 hinder där som vi hoppade :D
Det va askul :D
Akira va jätteduktig han stannade bara 2 gånger och det var för att ja slutade driva för tidigt, ja måste bli bättre på att driva ända fram för det är ju inte första gången han stannar med mig direkt...
Vi hoppade typ 1,05 meter alltså 105 cm :D
Något hinder kanske var 1.10, och det är det högsta ja hoppat på min baby :*
Efter vi hade ridit så gjorde vi höpåsarna och åkte hem.

När ja va hemma så kände jag att ja inte mådde alls bra, huvudvärk, feber, genomförkyld, ont i kroppen och asont i halsen :(
Typiskt det är ju skola i morgon också, ja blir alltid sjuk efter lov precis dagen innan skolan börjar igen :/
Haha fast jo visst ja förstår dig kroppen du vill ju att ja ska va hemma och va sjuk och slippa skolan (A)

Snart kommer det en liten bildbomd med bilder på framförallt Akira och sen på Elin och Felicia XD <3




Kommentarer
Postat av: mirja <3

okej, fick hem henne i början av sommaren :* <3

2012-01-08 @ 20:03:43
URL: http://juttrustme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0