Tjooo :D

Hej på er!

Nu har ja ätit kvällsmat och allt och fixat mig för att sova.
Så nu ska ja lägga mig och plugga lite till tills provet i morgon, åååhh ja hoppas verkligen det går bra för vil tävla NU NUNUNUNUNUUUUUU!!!!! :D <3

Aja annars finns det ju att göra omprov på söndag... Bara ja klarar det då i så fall XD

Men vi får se i morgon hur det går :)

Nu ska jag faktiskt plugga så ja kan något i morgon ;)

Just det, igår kom ett av mina skal till mig iphone som ja beställde förra veckan, ett grönt med dragkedja och idag kom ett annat ja beställde, ett rosa typ och sen är det bara ett skal kvar som ska komma som ja beställt, det kommer nog i morgon hopaps jag :D

Ni får bilder på dom i morgon för hinner inte nu.

Godnatt alla läsare, kom ihåg ni ÄGER! :D



puuuuuuss på världens finaste ponny :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0