Hej :D

Hej på er!
Det va sjuuuukt roligt i linköping :)
Och ja Jennipher och ja dök från 5:an och vi överlevde :D
Först fegade jag massor innan men sen när ja hade klarat det 1 gång gick det asbra :D
Känns så jävla gött att ha gjort det för har ju inte gjort det på 2 år lixom XD
Jennipher och ja åkte den där kanan där man åker i en båt och får åka 2 i, oh ja man kan säga att det gick väldigt galet ibland, vi välte tex över i en sväng och slog i huvudet och massar sen råkade vi tappa båten så den åte ner utan oss och massor...
Det bar i allafall sjukt kul!
Roligaste dagen på länge älskling, en sekund med dig är ett minne för LIVET!
Jag älskar dig gumman! <3
Sen vid halv 6 typ åkte vi hem :)
Då skulle ja plugga men kom på att boken va i skolan, smart tjej -.-
Så ja får göra mina glosor nästa väcka och Gunilla kommer döda mig men jaja..
Nu håller pappa och jag att fixa just dance 3 till wii :D
Så ska köra det massa sen, ASKUL :D
Vid kvart över 8 ska jag ut och möta Jennipher så ska vi till stallet och fodra sen ska ja göra påsarna till min ponny också :)
Har inte så mycket mer att skriva om men ska fixa lite nu och sen ska ja möta Jennipher så vi hörs sen, puss!

Bild i repris XD

image description

Älskar dig Akira du är verkligen världens finaste häst! <3

Visst är han söt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0