Godnatt :)

Hej igen!

När ja kom till jennipher satt vi vid datorn och va med Alva :)
Efter vi hade varit där ett tag och haft lite kul så åkte Alva hem :(
Då gick ja, jennipher och loppan till stallet och bytte täcken på våra fina hästar, ja tog även ut lite skit som akira hade skitit :)
När vi hade varit i stallet gick jag hem och åt macka XD
Sen satte ja mig vid datorn såklart :)
Nu har ja en fin header allafall som alva älskling fixade åt mig :D <3
Just nu ligger jag i sängen med min lillasyster och nu ska vi sova.
För i morgon ska ja upp tidigt och åka på grönt kort kurs. Ni undrar säkert vad det är men det kan ja skriva i morgon :)

Godnatt alla fina läsare! <3
Här får ni en bild på mig :)


Kommentarer
Postat av: Alva Eriksson

snygg tjej! <3333333333333333

2012-01-01 @ 22:43:34
URL: http://alvaidae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0