Donken :D

Hej på er!
Dagen har varit under bar med världens bästa syster jennipher! <3
Det började med att jag gick upp vid halv 10 i morse, då skjutsade mamma upp mig till ridskolan, där var det mrs kupp och km och det betyder klubbmästerskap för er som inte visste XD det är allafall typ tävlingar och det var i dressyr :)
Jennipher var med på finaste skipper boy och red lb1 och blev vann km, nu har hon vunnit km 3 år i rad, snacka om grym tjej!!
Min finaste förebild (a)
Efter hon va klar där gick vi ner med skipper till vårt stall, där mockade vi och gjorde stallet och så :)
Efter att vi var klara med allt i stallet gick vi hem och åt :)
När vi hade ätit åkte vi till Lundby och badade :D
Det var sjuuuukt kul kan ja lova, men det är ju alltid roligast med min älskling!!
Vi åkte 2 i ruchikanan eller hur fan det stavas hela tiden XD as kul ju!
Efter lundby drog vi till donken och käkade :)
Det var asgott :D
Efter donken åkte vi hem och kollade på ponnyakuten, det var asbra som vanligt :D
Vid 9 typ gick hon hem och då satt ja vid datorn lite och så :)
Just nu ligger jag i sängen och ska skriva klart det här inlägget sen låda mobilen och sova XD
Så ja har inte så mycket mer att säga nu, eller jo just det, dag för dag saken kommer i morron för glömde ta kort på akiras outfit XD men ska ställa alarm på mobilen nu så ja verkligen inte glömmer det i morgon :)
Nu blev det ett ganska långt inlägg :D men det börjar bli lite jobbigt nu för bloggar från mobilen så Godnatt på er gullungar!<3

Här får ni en fin bild på jennipher, skipper och deras fina pokal som dom vunnit 3 ggr nu så nu får hon behålla den förevigt tror ja XD för det har varit ett vandringspris för er som inte fatta det...
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0