Dagen :D

Först på morgonen runt 9 åkte Jennifer och ja till stallet :)
Då släppte vi ut Lillen i sin hage och det gick jättebra :D
Efter det så mockade vi, gjorde höpåsar och bytte vatten.
Jag gav min kanin mat och så också såklart :D
Sen red jag en sväng barbacka och Jennifer gick med Lillen en sväng så han skulle vänja sig lite :)
Det gick jättebra!

Efter stallet va vi hos Jennifer sen va vi med några, sen kom Emelie och Sandra och sen så gick alla hem och då sov ja hos Sandra :D
Det va kul och vi la oss ganska tidigt faktiskt XD

Ni betyder sjukt mycket för mig underbara vänner! <3



Kommentarer
Postat av: mirjami :)

sv: ja bilderna kommer snart <3:)



hur länge har du haft din häst ? :D <3

2012-01-08 @ 18:51:16
URL: http://justtrustme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0