Underbar Tord träning!

Skolan var okej :)
Efter skolan åkte jag till stallet med jennipher :)
Vi mockade, gjorde höpåsar och bytte vatten :)
Sen tog vi in alla hästarna för att jennipher hade insläpp :)
När alla hästar va inne började vi borsta och göra i ordning våra hästar :)
Sen skrittade vi upp till ridskolan och på vägen mötte vi Lollo som skulle hänga med upp och kolla :)
Det gick as bra på Tord träningen!
Akira va as fin på framridningen och när vi hoppade också :)
Sen hoppade ja bana på typ 90 cm och han stannade inte en ändå gång, han sr blivit jätte duktig och jag har verkligen hittat knapparna nu :D
Jag älskar dig finaste ponny!!<3
Nu har jag duschat och ätit och nu är jag jätte trött så ska sova, Godnatt vi hörs i morgon!
En bild på min bebis och jag :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0