Sjuker :/

Jahopp idag var man sjuk då :/
Har as ont i halsen, kke har halsfluss :(
Sen hostar jag 24/7 XD
Gick upp vid halv 7 i morse då eftersom ja hade tänkt mig att gå till skolan...
Sen kunde jag inte somna om så mamma och jag kollade på Sofias änglar, det va sjukt bra och sorligt!
Tycker så fucking synd om alla dom som har cancer, usch det värsta som finns!
Sen skjutsade mamma mig till stallet och hon åkte till stan sen kom hon och hämtade mig och nu har jag bakat chokladbollar :D
Haha men har inte kunnat rulla dom än för vi hade inget pärlsocker hemma XD
Så mamma ska köpa det sen så kan ja fixa klart det sen :D
Nu är maten klar: makaroner och stekt falukorv så ska försöka äta äta nu för kan knappt svälja :(

Men bloggar när jag har ätit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0