Onsdag och Tordträning :D

Skolan var väl okej.
Efter skolan blev det ner att åka ner till stallet direkt och mocka.
Sen bytte jag om och tog in min fina ponny.
När Jennipher och jag hade borstat hästarna oså skrittade vi upp tillsammans till ridskolan.
Sen på Tord hoppträningen var Akira jätte duktig :D
Han stannade en gång på framhoppningen men det va för det blev lite fel på avståndet XD
Hoppade bana på 85-90 cm och det vart en felfri super bra runda :D
Haha eller nästan, på ett hopp så hoppade han av jätte stort och ja var inte berädd på det så jag flög fram på halsen framför sadeln i landningen sen puttade jag upp mig i sadeln igen och hoppade kombinationen utan stygbyglar och ett hinder till XD
Sen fick jag tag i stygbigeln och sen blev det lite lättare :)
Haha men Akira typ märkte inget han var så duktig så och bara fortsatte XD
Haha ja tur att man hade ganska bra balans allafall :D
Nu ska jag äta, plugga och sova så godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0