Förlåt för dålig update!

Så skönt med sportlov :D

Gick upp vid 10 i morse sen bytta jag om och åkte till stallet :)

Då mockade jag och gjorde höpåsar, sen skrittade jag, Jennifer och Iris vallen och det gick jätte bra :) Det var en mysig ridtur, eller ja vi skrittade typ hela tiden men lite trav och lite galopp blev det :D

Sen åkte jag hem och åt sen ner till stallet och ta in alla hästarna igen :)

När ja kom hem från stallet igen bytte jag om, plattade håret och fixade mig sen kom Jennipher och då åkte vi till Jennifer och sen åkte vi till gårn :)

Där var det spa, fick massage och det va asskönt! Sen hade vi tjejer fotbad och Linn lockade mitt hår som ni får en bild på i morgon :D

Sen typ har vi kört Funny Bunny och massa saker lite tävlingar och så :)

Askul, killarna sitter och lanar och alla tjejer har dygnat förutom Emelie... XD

Men även om vi vart uppe hela natten är ja inte särskilt trött XP

Snart vid 6 får vi gå ut så då ska jag gå ut och ta lite luft för det är inte så bra luft här inne XD

Aja nu ska ja va social med Jennifer istället för att blogga så hejdå så länge vi hörs senare idag när jag har kommit hem :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0