Förlåt för dålig update idag!!

Förlåt för dålig update idag men gick upp vid kvart i 7 och sen åkte jag till och gav hästarna mat sen mockade jag :)
När dom ätit upp släppte jag ut dom :)
Sen kom Jennipher så då mockade vi klart till min och hennes sen red vi ut bockarpsrundan :)
Det var en mysig och lugn ridtur :)
Akira var jätte duktig idag!
När vi kom tillbaka till stallet städade jag till min lille kanin Trulls sen gjorde jag vatten och höpåsar så kom mamma och hämtade mig.
Vi åkte hem och bytte om sen åkte vi till sopptippen och sen till ö och b och köpte lite saker :)
När vi kom hem åt ja pytt i panna :D
Sen somnade jag hemma i någon timme XD
Sen vid 4 åkte jag till stallet och tog in hästarna sen åkte ja hem igen.
Sen satt jag vid datorn lite och sen åkte jag, mamma, Emilia och Jennifer ner och hyrde film på hemmakväll :D
Jag hyrde 2 skräckisar, ni kan få se bild på dom i morgon :)
Har inte hunnit kolla på dom än men ska det i morgon :)
Efter hemmakväll åkte jag och Jennifer till stallet och mockade och gjorde påsarna till Lillen.
Sen gick vi Lindas runda med Lillen och Akira.
Akira är verkligen världens underbaraste ponny, har förstår verkligen ALLT!
Jag älskar dig ponnyn!
Fodrade vid hav 8 och sen åkte jag hem med Jennifer :)
Kom hem runt 8 och då kollade jag lite på mello och lite på gladiatorerna :)
Sen har jag suttit och spelat sims 3 djurliv som är så fucking kul!
Älskar det spelet :D
Hehe, men nu ska jag stänga av datorn och pilla lite på mobilen sen ska jag sova :)
Just det förlååååååt för att ja inte skrev om er som kommeterade på facebook i förr går men ja gör det i morgon, och då MÅSTE jag göra det också!
Aja vi hörs i morgon bitches!

Godnatt! :*

image description

MIN älskling är så SJUKT fin! ♥
DU är den FINASTE av ALLA, jag älskar dig Akira! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0