Dagen :D

Hej på er!
Dagen har varit rolig :D
Gick upp vid halv 10 och åkte till stallet och mockade, sen red jag och Jennipher ut en sväng :D
Efter vi hade ridit åkte jag hem och bytte om sen åkte pappa, jag och Emilia till farmor och åt mat.
Där var Maria, Niklas och kusinen Ludde också :P
Vi åt och åkte pulka och lite :D
När vart hos farmor åkte vi till gammelmormor som mår jättedåligt nu och man ser verkligen hur sliten hon är :'(
Efter vi vart där åkte vi till ö & b och köpte kaninmat och lite grejer :D
När ja kom hem åkte jag pulka med Emilia sen gick jag och mamma ner till stallet och gjorde höpåsarna som ja inte hann förut :D
När ja kom hem kollade jag på ponnyakuten och nyss kollade vi på 30 grader i februari på repris och den verkade asbra faktiskt :D
Andra delen är i morgon och den får jag INTE missa!!
Nu ska jag göra en matte läxa och sova så vi hörs väl i morgon :)
Just det ska försöka komma ihåg att göra dagens outfit typ varje dag :D
Men vi ses ju i morgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0