Dagen :D

Dagen har varit underbar!
Gick upp vid 9 i morse och gjorde mig i ordning sen mötte jag Jennipher utanför halv 10 så gick vi till stallet :D
När vi kom det red vi direkt, vi skrittade Bockarpsrundan, det var en jätte mysig skritt tur!
När vi ridit gjorde jag hö påsarna och mockade och gav lille kaninen mat sen åkte jag hem.
Hemma bytte jag hem och åt sen åkte jag, Jennipher, Jenniphers mamma Therese, Edvin och Jonathan in till linköping och shoppade :D
Jag köpte mig ett par byxor och ett wii spel, just dance :D
Woop woop :P
Sen gick vi i massaaaa affärer och sen innan vi åkte hem åt vi på donken :D
Haha donken räddaren i nöden typ ^^
Aja när vi kom hem spelade jag och Jennipher Just dance och sen åkte vi och fodrade hästarna.
Hon skulle sovit hos mig men hon fick inte -.-
Sen fick hon inte va mer heller så jag gick hem efter vi fodrat och kollade på familjen annorlunda :D
Sen spelade jag lite just dance med Emilia och nu har jag bloggat, bilder på vad jag köpte kommer snart eller i morgon :D
Tror det blir i morgon för blir inte så bra med 2 bilder och text med mobil blogg för texten kommer över bilden och det vill inte jag XD
Men nu är jag trött så ska sova!

Tack för dagen alla underbara! ♥

Godnatt!


image description

me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0