Typ sova snart :)

När vi kom till stallet gjorde jag alla stall sysslor sen red jag, Jennipher och Jennifer ut en sväng barbacka :)
Det gick bra och Akira var PIGG!! :D
Efter stallet åt jag och sen åkte jag till Jennifer :)
Vi åkte ner till gårn och körde dans spelet och biljard :)
Sen var det en tävling så kunde man vinna påskägg :)
Först skulle man svara på massa frågor och så och hitta olika saker och göra olika saker, tex få ner 2 st angry birds med en som sär mokafjeng som man har i spelet xD sen skulle man hitta 3 saker som har med påsken att göra. Sen skulle man ta kort på alla i laget och på bilden skulle det va med en sten, en sol och ett träd. Sen skulle man dricka upp 0,5 liter julmust på snabbast tid xD och måla finaste påsk ägget xD sen skulle man lista ut en rebus. Sen skulle man riva en tidning så den blev så lång som möjligt om ni fattat xD sen skulle man stå baklänges och kasta en disktrasa asså man skulle stå och kasta den bakom ryggen så skulle man till en vägg sen skulle man byta så skulle en annan köra tillbaka, och det var inte lätt för ibland kastade man bakåt...
Och sen skulle man lista ut hur gamla personalen som jobbade ikväll var tillsammans.. Och sen vad det är för mat i skolan den 27/4 :)
Hihi vi hade rätt på alla frågor :D
Mitt lag bestog av Jennifer, Mattias, Johan och jag :)
Aa sen fick man en karta så skulle man hitta ägget då, först var det en lapp som stog att man skulle till ett ställe, sen en lapp att det var en kod under ett bord nära frysen och den koden skulle man säga till Helena :)
Och vi var de första som hittade koden så vi fick var sitt påsk ägg :D
Hihi :)
Sen typ snackade vi och så sen åkte Jennifer hem.
Och jag och Jennipher hade över energi och sprang ett varv runt skolan sen va vi helt slut XD
Sen vid 11 åkte vi hem och nu ligger jag och smsar och ska sova så godnatt! :)

Mitt fina ägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0