Tord träningen i onsdags!!

Så nu sitter jag äntligen vid datorn och ska skriva om Tord träningen som var awesome i onsdags!

Ja okej då börjar vi :)

hmhm, haha skoja XD
Men ja på framridningen var han ganska fin men han kunde ju vart lite mer sammarbetsvillig...
Sen när vi hoppade fram gick det skit bra!
Han lixom bjöd mot hindrena och började öka mot dom och man märkte att han tyckte det var kul och ja va AS GLAD eftersom det gick så bra!!
Vi hade omhoppningssvängar (snäva svängar) också som man verkligen måste driva i annars saktar Akira av men det gick jätte bra han klarade det galant och det känns ju ganska bra om vi ska ut och tävla mer än i laget nu framöver så kommer det ju bli omhoppning om vi blir felfria i grunden :) För i division 3 som jag är med i så är det ju stilbedömning :)
Han stannade inte en ända gång på framhoppningen :D
Sen var det dags för bana, då hoppade jag och Akira bana på 1m och blev felfria!!
Fatta vad glad jag blev!!
Han stannade inte en ända gång på en bana på 1m!
Lixom sjukt duktigt för att va Akira eftersom han brukar stanna på 80 ibland...
Jag var jätte nöjd över honom och han verkade typ stolt XD

Tord sa att vi hade tagit ett STORT framsteg från dom andra gångerna och att han verkligen gick in för hoppningen nu och vi hoppade omhoppningssvängar också och han brukar jämt typ sakta av till trav då men han höll galoppen och var jätte duktig!! Tord sa också att om vi fortsätter såhär kommer vi komma långt :D
Fatta hur glad ja blir :') Min lilla lat ponny som ska stanna och busa kan bara han vill :D

Han var i allafall skit duktig!!

Älskar dig världens bästa ponny! <3

Tillsammans klarar vi ALLT!! <3

image description

Du är så sjukt fin älskling, det finns ingen finare än du :')
Jag är så stolt över dig mitt hjärta!
Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0