Toppen dag :D

Gick upp vid halv 7 då åt Jennipher och jag sen bytte vi om och åkte till stallet och fodrade hästarna :)
Efter det städade vi till våra kaniner och mockade :)
När vi gjort det släppte vi ut alla hästarna förutom Akira för han skulle ju va inne så vi kan borsta och så :)
Så vi fixade han och vid 9 kom Peter (Elins pappa) som vi skulle åka med till clear rounden :)
Så lastade vi på Akira sen åkte vi och hämtade Elins häst Korak och lastade han sen åkte vi till Tollstad :)
Hoppade fram och så sen och han var jätte fin!
Sen hoppade jag en runda på 70 cm och den blev felfri :D
Sen hoppade jag en runda på 80 cm och då stannade han på ett hinder, men jag är jätte stolt över min bebis!
Alla starter fick ett påskägg så har två nu :)
Hihi sen köpte vi rosett till den omgången jag kom felfri i :)
För Elin gick den ganska bra men Korak stannade några gånger :/
När vi var tillbaka i stallet gjorde jag och Jennipher hö påsar och sen kom mamma och skjutsade oss till donken :)
Där åt vi sen skjutsade mamma oss till stallet igen och då tog vi in hästarna :)
Sen skrittade Jennipher ut en sväng barbacka och ja hänger med :)
Efter stallet åkte vi hem och bakade kladdkaka och kollade på ponny akuten :)
Efter ponny akuten åkte vi ner till stallet och fodrade hästarna :)
Sen åkte vi hem och då duschade och åt jag och nu har ja kollat på en film med mamma och pappa, den håller på till 12 egentligen men är så trött för gick ju upp så tidigt idag så mamma får spela in den till mig :)
Men nu ska jag i alla fall sova :)

Godnatt!

Älskar er Akira och Jennipher!
Ni betyder ALLT!<3

Mina ägg och min rosett :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0