Stallet avklarat :D

Nu har jag kommit hem från stallet :)
Först när Lisa, jag och Jennifer kom till stallet tog vi in Akira och Iris och började borsta och så :)
Sen red vi upp till ridskolan och hoppade lite i lilla ridhuset :D
Akira var skit pigg och bara drog mot hindrena och kom med bra avstånd och lyssnade och var jätte duktigt :D
Hoppade typ 115 cm på några hinder :D
Undra varför han inte är så duktig på Tord :S
Lisa tog kort när jag och Jennifer hoppade så kommer nog några bilder senare sen :)
Sen bytte jag och Jennifer så jag hoppade Iris och hon Akira :)
Det gick bra bara att Iris inte riktigt lyssnar på avståndet och hoppar lite när hon vill och hoppar inte så rakt och ja lite sådär men det var jätte kul :D
När vi kom tillbaka till stallet borstade jag och Lisa Akira sen gjorde vi hö påsar och mockade :)
Sen gav vi kaninen mat och vatten och vatten till Akira :)
Sen åkte vi hem med Jennipher oxå :)
Och nu sitter jag här hemma och väntar på att Lisa ska komma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0