Nu väntar sängen... :)

Hej på er!
När vi kom tillbaka till stallet fixade vi våra ponnysar och sen hoppade vi med kaninerna :)
Trulls och Plopp var jätteduktiga! Men Zlatan och Harry var mindre duktiga...
Men det var kul och gick bra :)
Sen åkte vi hem och åt, när Jennipher ätit kom hon till mig :)
Vi kollade lite på tv och typ chillade :)
Sen åkte vi till stallet igen och mockade till Elis för har hade lagt en skit sen kollade vi på Harrys tass för hans ena nagel har gått av så det blödde förut :/
Men nu såg det fint ut :)
Sen gick vi ut en sväng med Plopp och Trulls och hämtade pinnar till dom som dom ska ha i buren och bita på :)
Sen åkte vi hem igen :)
Då åt Jennipher sen kom hon till mig och då kollade vi på 30 grader i februari :) det var lika bra som vanligt! :D
Men det var sista avsnittet :'(
Det va skit bra allafall!
Sen åt vi glass och sen gick Jennipher hem!
Då borstade jag tänderna och gjorde mig i ordning för sängen och nu ligger jag i sängen och ska sova :)

Btw så fyller min finaste vän år i morgon :D hihi men grattar henne inte idag för hon fyller i MORGON :)

Min fina glass :)

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0